Metamorfoza Małgosi - makijaż korygujący opadającą powiekę.

piątek, 6 stycznia 2017
Do tej pory publikowałam makijaże wykonywane samej sobie i na sobie też najczęściej eksperymentuję. Nie sztuką jest jednak pomalować siebie kiedy robimy to po raz setny. I z czasem robi się to nieco nudne. A każda twarz jest inna. I to jest wyzwanie!

Zapraszam Was do podejrzenia metamorfozy Małgosi. Moja modelka nie przepada za mocnymi makijażami stąd starałam się sprostać jej oczekiwaniom.  

Cel metamorfozy - ukrycie drobnych przebarwień i zmian potrądzikowych, skorygowanie opadającej powieki.  

Na twarz Małgosi nałożyłam  średnio kryjący krem BB Smashbox Camera Ready. Dodatkowo lekki korektor Maybelline Age Rewind Eye Concealer w odcieniu  Light punktowo na zmiany przebarwieniowe oraz pod oczy.

Opadającą powiekę pod łukiem brwiowym podkreśliłam jasnym cieniem z paletki Zoeva Cocoa. W ten sposób optycznie nieco podniosłam brwi. Załamanie opadającej powieki podniosłam nieco malując cień wzdłuż jej załamania. Skośny kształ cienia dodatkowo optycznie podniósł powiekę. Usta podkreśliłam pomadką Gosh Velvet Touch Nude 162.  Ładnie zarysowane kości policzowe Małgosi podkreśliłam przy pomocy mojej ulubionej paletki do konturowania NYC. Bardzo lubię ten produkt i polecam chociażby ze względu na wybór cieplejszych i chłodniejszych kolorów. Rzęsy podkreśliłam delikatnie maskarą Bourjois Volume Glamour Push Up.




Jak Wam się podoba Efekt?

Pozdrawiam!

1 komentarz on "Metamorfoza Małgosi - makijaż korygujący opadającą powiekę."

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))