Śliwkowy cymric od Neonail - miłość od pierwszego utwardzenia!

sobota, 11 lutego 2017
Producenci hybyd zaskakują nowościami. Mam wrażenie że zwyczajne lakiery do paznokci pójdą w zapomnienie w niedalekiej przyszłości. Moje już  trochę zbierają kurz w kartonie.

 Kolekcję rudzielca wzbogaciła  ostatnio polska marka Neonail. Więcej o produktach znajdziecie na stronie:

www.neonail.pl

Wśród dużej kolekcji kolorków  hybrydy, którymi można wyczarować efekt cat-eye.   Nie jest to żadna nowość. Mam jednak trochę spóźniony refleks. I musiałam koniecznie kupić chociażby jeden kolor.  Padło na piękny śliwkowy Cymric. Żałuję, że nie kupiłam kilku od razu. Chociaż z drugiej strony chyba warto porozglądać się za ładnymi pastelami. Wiosna is coming!

Kolekcję dwunastu pięknych hybryd Neonail Cat -Eye znajdziecie pod tym adresem :




Do stworzenia klasycznego cat-eye oprócz lakieru potrzebny jest magnes. Niestety stacjonarnie zabrakło a podczas krótkiego pobytu w Polsce nie miałam czasu na zamawianie. Znalazłam jednak u siebie w Birmingham  w jednej z drogerii magnes w kształcie gwiazdki. Może efekt inny od zamierzonego ale przynajmniej wiem już o co chodzi. I mam nadzieję że Wam się spodoba mimo wszystko :)


Lubicie markę Neonail?

Pozdrawiam!
Marta.


Post Comment
Prześlij komentarz