Butter London Bladder + Nailed Conondrum 032.

sobota, 27 sierpnia 2016

Nie byłam  wielką zwolenniczką niebieskości do czasu kiedy wypróbowałam ten piękny odcień z kolekcji Butter London - Bladder. Znacie już lakier z mojego poprzedniego postu Marble-sky-nail-effectl.  Mani nieco urozmaiciłam lakierem Nailed London - Conundrum 032. Czarno białe drobinki wyglądały bardzo intrygująco w buteleczce stąd zakup.  Lakiery intensywnie promuje jedna z blogerek modowych Rosie Fortescue. Podsyłam link do jej Instagrama.  Zaglądam też  na Twittera i stronę Nailed London w poszukiwaniu inspiracji.  Na pewno skuszę się na kolejną buteleczkę.


Co myślicie o takim połączeniu ?

Pozdrawiam!





Hello guys!

Today I'am coming with lovely London Butter  Nail Polish -  Blagger . Blue was not one of my favourite colour - I changed my mind since I tried LD.   I put some Nailed London - Conundrum 032 Polish on one of my nail. I do follow NL on the twitter

twitter.com/Nailed_London

Enjoy!

Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))